Podle zářijových prodejních výsledků společnost AAA AUTO Group prodala celkem 42.852 ojetých aut během prvních devíti měsíců letošního roku. To je meziročně o 9,9% více než ve stejném období roku 2012. Nejrychleji rostoucím regionem bylo Rusko s tím, že i prodeje na slovenském trhu zůstaly velmi vysoké. Česká republika svým růstem předčila očekávání z počátku roku.
Z hlediska výkonnosti skupiny v jednotlivých zemích se z celkového počtu 42.852 aut za 9 měsíců roku 2013 prodalo 28.907 aut v České republice (meziročně +7,5%), dále 12.110 aut na Slovensku (meziročně +14,7%) a 1.873 (+18,5%) v Rusku. Společnost tak rostla na všech třech trzích, kde působí.
Meziroční měsíční růst v České republice dosáhl v září 19,0%, zatímco meziroční růst za celé třetí čtvrtletí dosáhl až 20,0%. “Naše výkonnost na klíčovém českém trhu byla v září vynikající a ve třetím čtvrtletí jsme zaznamenali nejvyšší meziroční nárůst od světové ekonomické krize. Zářijové výsledky skupiny završily mimořádné letní období, během kterého jsme prodali více než 15.000 aut a meziročně narostli o 17,1%. Náš růst je v ostrém kontrastu oproti stále slabým prodejům nových automobilů,” uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO.
Spolu s vyšším prodejním výkonem upravila společnost své celoroční prodejní cíle. “Namísto překročení původně stanovené laťky 54.000 prodaných vozů nyní odhadujeme celkové prodeje na více než 55.000 aut, tedy na nový pokrizový rekord,” dodala Topolová. Podle generální ředitelky je úspěch společnosti založen na dlouhodobé strategii nákupu a prodeje pouze těch nejlepších automobilů, s 1 až 2 vlastníky, do stáří 5 let, s jasnou historií najetých kilometrů, servisní knížkou a bez havárie.
Majoritní vlastník, bývalý dlouholetý generální ředitel a zakladatel AAA AUTO Anthony James Denny komentoval dosažené výsledky takto: “Excelentní výsledky AAA AUTO potvrzují správnost loňského rozhodnutí povýšit Karolínu Topolovou na pozici generální ředitelky. Karolína představila nový inovativní přístup a vylepšený systém péče o zákazníky, které se staly hlavní hnací silou úspěšného růstu prodejů AAA AUTO ve všech třech zemích.“
Nedávno skupina oznámila svůj návrat do Maďarska a také plánuje zavést nový segment prodeje luxusních automobilů Mototechna Premium. Pražská centrála společnosti včetně showroomu a venkovní prodejní plochy byly nově zařazena do Google Street View funkce na mapách Google.
Komentáře