Technologie společnosti Delphi představené na nových vozech

, 23. června 2014, 17:29

Na ženevském autosalonu, který se konal v březnu, představili výrobci automobilů řadu nových vozů vybavených technologiemi Delphi, jež byly navrženy proto, aby zajistily bezpečí cestujících, umožnily jim plnou konektivitu a zároveň byly ohleduplné k životnímu prostředí.

SAFE – širší dostupnost aktivních bezpečnostních prvků – ochrana cestujících ve vozidlech
Na několika modelech Ford včetně nového Fordu Focus byl aplikován oceněný elektronicky skenující radar (electronically scanning radar, ESR), který podporuje adaptivní tempomat s varováním před kolizí.

Společnost Delphi vyvinula konektory pro nejmodernější zádržný systém (safety restraint systém, SRS), které umožňují inicializaci airbagů v kritických situacích. Konektory Delphi pro SRS jsou nyní instalovány na modelech Audi S1 a TT, Mercedes-Benz C Class, Peugeot 308 SW, Qoros 3 Hatch a Volkswagen Polo.

GREEN – nízké emise CO2 a nízká spotřeba paliva
Zájem o přímý vstřik benzinu (gasoline direct injection, GDi) stále roste a očekává se, že v roce 2020 jím bude vybavena téměř polovina všech benzinových motorů. Systém GDi společnosti Delphi podstatně snižuje emise CO2, přičemž nabízí i v oboru špičkově nízké hodnoty hluku, které jsou uživateli přednostně oceňovány. Systém společnosti Delphi je montován na novém modelu Peugeot 308 SW.

Lehký vznětový Common Rail systém Delphi Multec® je použit u nových modelů Mercedes-Benz C Class a Volkswagen Polo. Tento systém je se svou inteligentně vyváženou konstrukcí solenoidových vstřikovačů neobyčejně rychlý a jeho vlastnosti vstřikování jsou podobné jako u konkurenčních in-line piezoelektrických systémů.

CONNECTED – vysokovýkonné přijímací systémy
Integrované antény společnosti Delphi nabízejí výrobcům automobilů flexibilitu vysokovýkonných mnohonásobných přijímacích systémů bez kompromisů v oblasti stylingu. Nejnovější antény společnosti Delphi jsou použity u nových modelů BMW 2-Series Active Tourer, Citroën C4 Cactus, Ford Focus, Mercedes-Benz C Class a S-Class Coupé.

I další vozy vystavené na ženevském autosalonu používají techniku společnosti Delphi:
   – Audi S1: různé konektory včetně konektorů pro zádržné systémy (SRS), elektrické centrum, chladiče, ultrazvukový alarm, transpondér, imobilizér.
   – Audi TT: moduly LED, anténa transpondéru, komponenty imobilizéru, snímače ultrazvuku a náklonu, různé konektory včetně konektorů pro zádržné systémy (SRS), kompresor, chladič, mezichladič plnicího vzduchu.
   – BMW 2-Series Active Tourer: anténa, různé konektory včetně konektorů pro zádržné systémy (SRS), chladicí modul pohonného ústrojí (chladič, kondenzátor a mezichladič plnicího vzduchu), pro hybridní modely i invertor a nabíjecí modul.
   – BMW 4 Series Gran Coupé: střešní modul, různé konektory.
   – Citroën C1: tepelný výměník, kondenzátor.
   – Citroën C4 Cactus: různé spínače, anténa, řídicí modul přívěsu, variabilní ventilový rozvod, tužkové zapalovací cívky, různé konektory včetně konektorů pro zádržné systémy (SRS).
   – Ferrari California T: kompletní klimatizační systém včetně dvouzónového topení, ventilační a klimatizační modul (HVAC), kondenzátor s integrovaným sušičem vzduchu, nejnovější generace kompaktního variabilního kompresoru, control box, software a nastavení komfortu, kompletní systém napájení a rozvodu signálů včetně kabelových svazků a elektrických uzlů.
   – Ford Focus facelift: různé konektory, antény, adaptivní tempomat (elektronicky skenující radar), pohybový snímač interiéru, alarm.
   – Mercedes-Benz C Class: pasivní systém detekce přítomnosti posádky, alarm, DAB tuner, TV tuner, tuner a anténa satelitního digitálního audiopřijímače (SDARS), různé konektory včetně konektorů pro zádržné systémy (SRS), zapalování, centrální řídicí systém pohonného systému, vstřikovací systém Common Rail.
   – Mercedes-Benz S-Class Coupé: pasivní systém detekce přítomnosti posádky, alarm, DAB tuner, TV tuner, tuner a anténa satelitního digitálního audiopřijímače (SDARS).
   – Mini: kabelová instalace motoru, chladicí modul pohonného systému (chladič, kondenzátor a mezichladič plnicího vzduchu), variabilní ventilový rozvod, tužkové zapalovací cívky.
   – Peugeot 108: tepelný výměník, kondenzátor.
   – Peugeot 308 SW: ventilový rozvod, zapalování, systém přímého vstřikování benzinu, modul dodávky paliva, nádrž, kabelové svazky, řídicí členy karoserie, AC/DC konvertor systému stop & start, různé konektory včetně konektorů pro zádržné systémy (SRS), spínače, modul ultrazvukového alarmu.
   – Qoros 3 Hatch: různé konektory včetně konektorů pro zádržné systémy (SRS), kabelové svazky motoru, alarm, ultrazvukový systém ochrany interiéru.
   – Renault Twingo: pojistková skříňka a relé.
   – Volkswagen Polo facelift: různé konektory včetně konektorů pro zádržné systémy (SRS), vstřikovací systém Common Rail, elektrické centrum, chladiče, ultrazvukový alarm, transpondér, imobilizér, alarm
 

Tisková zpráva Delphi

Související články

Delphi v Rumunsku
Delphi v Rumunsku

Od roku 1997 tvoří společnost Delphi v Rumunsku významnou část ekonomiky země. Společnost své působení v Rumunsklu zahájila s cílem podporovat vedoucí automobilové výrobce po celé Evropě. Dnes ve svých čtyřech závodech zaměstnává více než 10.000 lidí. Závody Delphi v Sannicolau Mare, Ineu a Moldova Noua vyrábějí elektrické a elektronické distribuční systémy, zatímco závod ve […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!