Menu

Technika

Nová patice regulátoru pro vozidla s ukládáním elektrické energie do kondenzátoru

Mobiletron, výrobce regulátorů, diodových můstků a dalších elektronických ND, uvedl na trh regulátor VR-H2009-190, kde se poprvé můžeme setkat s novým označením konektoru ‘K‘ (patice K-C-IG). Tento regulátor se používá ve vozidlech MAZDA se systémem i-ELOOP.

Automatizované převodovky nejsou věčné

Přestože se nejedná o nejčastěji využívané řešení v oblasti automotive, někteří výrobci aut montovali automatizovanou manuální převodovku (ASG nebo AMT) ve značném množství. Nejznámnějším příkladem jsou vozy Smart. Nyní společnost ZF Aftermarket, odborník na spojky, který má ve své nabídce náhradní díly značky Sachs pro mnoho vozidel s ASG, poskytuje tipy pro úspěšnou výměnu spojky […]

Delphi Technologies: Jak předcházet chvění brzd?

Chvění brzd možná nepředstavují příliš technicky náročný problém, přesto mohou techniky dost potrápit – obzvlášť když uvážíme, že příčinou tohoto problému často bývá špatná montáž.

Pružiny pérování: Na co si dávat pozor a jak se o ně starat

Vinuté pružiny pérování drží hmotnost vozidla, tlumí rázy a vibrace jdoucí od vozovky. Tlumiče pérování jsou konstruovány tak, aby tlumily nekontrolovatelné vibrace pružiny, a proto spolu tvoří nedělitelný funkční celek. Pružiny jsou velmi důležité pro správnou funkci závěsu kola a jeho udržení ve správném kontaktu s vozovkou.

Jak vyřešit problémy s turbodmychadlem

Společnost Nissens rozšiřuje svůj YouTube kanál pod názvem „Robin Under The Hood“ neboli „Robin pod kapotou“, který přináší mechanikům užitečné tipy, triky a dobré nápady. Aktuálně se můžete dozvědět, jak řešit selhání turbodmychadla.

Diagnostické tipy v praxi: Ztráta výkonu

Zákazník přivezl do dílny Ford Kuga 2.0 TDCI a stěžuje si na problémy s motorem. Motor je v nouzovém režimu a svítí výstražná kontrolka motoru.

Opatrně při výměně přídavného vodního čerpadla u vozů VW Group

Ve vozidlech VW Group, jako jsou například populární Škoda Octavia III, VW Golf VII, Audi A3 nebo A4, vyráběných po roce 2012, se montovalo přídavné vodní čerpadlo. Pokud ho potřebujete vyměnit, mohou vás potkat menší nepříjemnosti. Podle OE čísla existují tři varianty a zde najdete jednoduchý návod na jejich rozpoznání.

Diagnostické tipy v praxi: Závada motoru Volkswagen Golf 6 2.0TDI

Zákazník přivezl do dílny Volkswagen Golf 6 2.0TDI z roku 2011 a stěžuje si na problémy s motorem. Motor někdy nenastartuje, přechází do nouzového režimu nebo vynechává během jízdy.

Rady, postupy a technické informace pro autoservisy