Menu

Technika

Zlomený ventil na konci dříku

Po opravě hlavy válců došlo k poškození ventilu? Často je to způsobeno nesprávným nastavením nebo přeskočením ozubeného řemene. Mohou být příčinou také vady materiálu?

Vyznáte se v technických listech?

Pro oleje a maziva napříč všemi značkami a druhy je jedním z nejdůležitějších dokumentů technický list (TL). Vedle bezpečnostního listu, který je významný především pro prodejce tohoto sortimentu, je TL hlavním zdrojem informací pro koncového zákazníka, resp. pro osobu obsluhující daný stroj či zařízení. Co všechno lze v technickém listu zjistit, se dočtete v článku, […]

Komponenty pro systém AdBlue

Komponenty pro systém AdBlue od Hitachi

Motorové oleje: minerální, syntetické nebo plně syntetické?

Motorový olej se stal z jednoduchého maziva high-tech kapalinou. Současně výrazně vzrostl počet druhů olejů a specifikací. Oliver Kuhn, zastupující vedoucí olejové laboratoře v LIQUI MOLY, podává podrobné informace a vysvětluje, co je opravdu důležité.

Předčasné poškození ložiska horního uložení u dodávkových vozů Fiat/Citroen/Peugeot

Poškození související se znečištěním a korozí ložiska horního uložení jsou nejčastěji způsobena nedodržením pokynů pro instalaci nebo nepoužitím nové opravné sady. Často se vyskytují případy opačné montáže ložiska, což má za následek snadnější kontaminaci jeho vnitřku (chybějící řádné utěsnění).

NSK: Rady pro výměnu ložisek nábojů kol

Firma NSK dodává sadu NSK ProKIT, která obsahuje 100% originální ložiska kol a k nim všechny komponenty potřebné pro rychlou a kvalitní výměnu ložisek. Ložiska nábojů kol se nevyměňují právě snadno, a proto NSK přináší tipy, které pomáhají vyhnout se častým omylům.

Údržba automatických převodovek

Automatické převodovky se na trhu používají stále častěji. Původně byly vyvinuty pro luxusní vozidla, ale nyní se začínají používat ve stále více vozidlech napříč kategoriemi. Proto vám přinášíme přehledné informace o typech, údržbě a běžných závadách automatických převodovek, které vyšly v publikaci EuroTechFlash společnosti AD International.

Výměna kabinového filtru u vozu Opel Adam

Pro maximální ochranu před škodlivými znečišťujícími částicemi, pyly a alergeny, které ohrožují cestující ve vozidlech, doporučujeme měnit kabinový filtr každých 6–12 měsíců nebo každých 15.000 km. Společně s firmou UFI Filters vám přinášíme návod, jak vyměnit filtr ve voze Opel Adam.

Málo jezdíte? Vzduchové odpružení může trpět

Někdy je nutné na nějaký čas z různých důvodů odstavit auto. Takové vyřazení z provozu může mít špatný vliv na některé konstrukční prvky vozidla, například na vzduchové odpružení, které se stává čím dál víc populární. Stojí za to si o tom říct několik faktů.

Rady, postupy a technické informace pro autoservisy