Menu

Technika

Značení oken, jako nejjednodušší a nejlevnější forma zabezpečení vozidla

Znační oken, tzv. pískování, zavedla v r. 1991 na českém trhu Cebia, spol. s r.o. Toto zabezpečení zaznamenalo největší úspěch v 90. letech. „Zřejmě s finanční krizí a větší rozvahou motoristů, kteří v poslední době hodně zvažují, do čeho investují své finance, jsme zaznamenali, že se lidé k zabezpečení formou pískování VIN nebo speciálního 7 […]

Wynn´s HP 3: Nová chemická technologie pro nejnovější dieselové motory

Nový přístup k dosažení čistého spalování u vznětových motorů vede k vývoji naftových systémů s vysokotlakým přímým vstřikováním. Nafta procházející palivovým čerpadlem při poměrně nízkém tlaku (asi 1,2 baru) je vtlačena do palivového filtru/odvodňovače a potom do vysokotlakého čerpadla. V tomto čerpadle získá palivo nezbytný tlak. Natlakované palivo procházející Common Rail vstřikováním je z části […]

Wynn’s HPLS – Nejnovější chemická technologie pro moderní manuální převodovky

Točivý moment motorů se za poslední desetiletí zdvoj či dokonce ztrojnásobil. To umožňuje osazovat vozidla pěti- nebo šestistupňovou převodovkou s vyšším převodovým poměrem, což zvyšuje jízdní komfort a vede ke snižování spotřeby paliva. Zároveň však stále častější příčné uložení motoru a mnoho pomocných zařízení zmenšilo prostor pro převodovou skříň a vynutilo si změnu její konstrukce. […]

Wynn’s – Super Charge®

Wynn’s – Super Charge® – Technická zpráva zpracovaná firmou Top Oil Services k.s. a) viskozita oleje: Viskozita je mírou pro vnitřní tření oleje při tečení. Viskozita olejů je poměrně nízká (dobrá tekutost). Viskozita s vzrůstající teplotou klesá. b) viskozitní index: Viskozita se snižuje s rostoucí teplotou. Toto je určeno viskozitním indexem oleje. Vysoký viskozitní index […]

Direct Injection Power 3 – Čistič sání & ošetření palivového systému benzín

Direct Injection Power 3• okamžitě čistí systém sání vzduchu a sací ventily • zlepšuje startování motoru • obnovuje pravidelný volnoběh motoru a akceleraci • optimalizuje výkon a kroutící moment • omezuje spotřebu paliva a emise výfukových zplodin 1. ÚVOD a) Proč benzínové motory s přímým vstřikováním? Benzínové motory s přímým vstřikováním byly zavedeny, aby umožnily: […]

Diesel Exhaust Gas Recirculation 3, Diesel Power 3 & High Pressure 3

• okamžitě čistí systém vzduchového sání a sací ventily • čistí ventil EGR (recirkulace výfukových plynů) • čistí vstřikovací trysky • zajistí dobré vlastnosti při studeném startu • obnovuje plynulý chod motoru a akceleraci • poskytuje optimální výkon a točivý moment • snižuje spotřebu paliva a výfuk zplodin 1. ÚVOD a) Proč EGR ve vznětových […]

WYNN’S SUPREMIUM – Vylepšete Vaše palivo na prémiovou úroveň

WYNN’S SUPREMIUM – umožní Vám ujet více kilometrů s plnou nádrží – snižuje spotřebu paliva- snižuje hlučnost motoru – chrání motor před opotřebením – zvyšuje výkon motoru – snižuje výfuk škodlivin až o 20%- usnadňuje studené starty díky: zvýšení cetanového čísla modifikátoru tření zvláštní čistící schopnosti zvláštní čistící schopnosti ochraně proti korozi ochraně proti korozi […]

Pedály v Toyotě: v čem je problém?

Několik miliónů Toyot společně s malými Peugeoty a Citroeny míří do servisů vzhledem k závadám plynového pedálu. V tomto článku vysvětlíme, v čem spočívá problém závady, jak vzniká a jestli jsou patrné stopy ukazující na tuto závadu. Problém spočívá v mechanismu plynového pedálu, který v některých případech může zůstat částečně sešlápnutý, nebo se pomalu vrací […]

n-9 Nano – Co dokáže Nano technologie?

Firma Hekra Vám přináší n-9 High-Tec nano technologii v autokosmetice a 8 výhod povrchů ošetřených touto technologií. 1. Samočistící schopnost – perlový efekt Voda se z povrchu ošetřeného n-9 nano technologií odvaluje samospádem nebo proudem vzduchu a přitom na sebe nabaluje částice špíny. Při deštích se smyje prach, pyl, exhalace z automobilů i průmyslu, zbytky […]

Wynn’s Ice Proof for Diesel (nemrznoucí přísada do nafty)

Nafta se vyrábí destilací surové ropy při teplotách mezi 180 ° a 400 °C. Jedním z hlavních nedostatků nafty je poměrně vysoký obsah parafínů. Tyto parafíny při nízkých teplotách krystalizují, čímž způsobují problémy v palivovém systému dieselových motorů. Chování při různých teplotách Bod zakalení (ve střední Evropě 0 ° až -10 °C) Při této teplotě […]

Rady, postupy a technické informace pro autoservisy