Hankook hlásí stabilní finanční výsledky za rok 2014

23. března 2015, 9:11

Společnost Hankook Tire oznámila výsledky svého globálního prodeje za rok 2014 ve výši EUR 4,78 miliard (KRW 6,68 biliónů). Závazek společnosti k realizaci technických inovací nese viditelně své plody v podobě intenzivního růstu prodeje pneumatik typu UHP a rozšiřování dodávek pneumatik jako originální vybavení výrobcům prémiových značek automobilů.

Společnost Hankook Tire dnes oznámila výsledky dosaženého ročního obratu ve výši EUR 4,78 miliard (KRW 6,68 biliónů) a provozního zisku ve výši EUR 737,1 miliónu (KRW 1,03 biliónů) za fiskální rok 2014.

Navzdory nepříznivým podmínkám na mezinárodních trzích a globální ekonomické recesi se společnosti Hankook Tire podařilo zajistit svůj celkový provozní profit, který již v roce 2013 dosahoval velmi impozantních výsledků a velmi vyrovnaný poměr zisku k obratu z prodeje o 15,4%. Pozitivní růst prodeje v segmentu pneumatik typu Ultra High Performance (UHP) a rozšíření dodávek pneumatik přímo do výroby prémiových automobilů jako originální vybavení (OE) jsou podstatou dosažených vynikajících finančních výsledků společnosti.

Obrat z prodeje pneumatik typu UHP si zachovává svůj růst a v porovnání s loňským rokem dosahuje celkového růstu o 6,8 %, což pokrývá přibližně 30% celkového globálního prodeje výrobce Hankook Tire. Moderní série dojezdových pneumatik typu runflat a pneumatik pro motosport také figurují v celkovém prodeji za rok 2014, a to ve výši 10,8% v porovnání s loňským rokem.

Kromě velmi slibných finančních výsledků za rok 2014 společnost Hankook Tire slaví další úspěchy v segmentu dodávek pneumatik (včetně dojezdových pneumatik typu runflat) jako originálního vybavení přímo do výroby jak globálních prémiových vozidel, tak i německých prémiových vozidel. Tento segment se projevuje v obchodních aktivitách výrobce Hankook Tire v segmentu OE rovněž stabilním růstem, a to do rozmanitých segmentů typů vozidel, mezi které patří sportovní vozy, luxusní vozy typu SUV, jakož i komerční vozy.

V roce 2014 výrobce Hankook Tire realizoval několik dlouhodobých strategických investic, mezi které patří mimo jiné zřízení nového Centra pro výzkum a vývoj Hankook Technodome v Koreji a nového výrobního závodu v Tennessee, ve Spojených Státech. Výrobce Hankook Tire uvedl na americkém trhu novou globální značku Laufenn, pomocí které si slibuje zaujmout pozici nejlepšího globálního dodavatele pneumatik do výroby automobilů, nejlepšího globálního výrobce a prodejce pneumatik.

Mr. Seung Hwa Suh, víceprezident a CEO společnosti Hankook Tire, prohlásil, „Naše vynikající výsledky za rok 2014 poslouží jako podstata k realizaci našich plánů k dosažení pokračujícího růstu a rozšíření našich obchodních aktivit na globálních trzích s pneumatikami. Hankook Tire vnímá realizaci inovací jako velmi významnou věc. V segmentu pneumatik typu UHP budeme nadále hájit svoji vedoucí pozici. Cílíme na trhy Severní Ameriky, jakož tzv. zemí „emerging markets“ (rozvíjejících se trhů). Do budoucna máme v úmyslu sledovat cíle naší strategie pokračujícího růstu, abychom se staly jedním ze světově vedoucích výrobců pneumatik.“

Konsolidované finanční výsledky za rok 2014

(Jednotka: miliarda KRW)

FISKÁLNÍ ROK 2013

FISKÁLNÍ ROK 2014

Prodej

7,069.2

6,679.5

Provozní zisk

1,031.0

1,031.1

 

(Jednotka: milión USD)

FISKÁLNÍ ROK 2013

FISKÁLNÍ ROK 2014

Prodej

6,455.7

6,342.0

Provozní zisk

941.5

979.0

 

(Jednotka: milión EUR)

FISKÁLNÍ ROK 2013

FISKÁLNÍ ROK 2014

Prodej

4,863.4

4,775.1

Provozní zisk

709.3

737.1

 

*Směnný kurz:

 

FISKÁLNÍ ROK 2013

FISKÁLNÍ ROK 2014

USD / KRW

1,095.04

1,053.22

EUR / KRW

1,453.56

1,398.82

(POZNÁMKA: Průměrný směnný kurz za dané roční období, zdroj Korea Exchange Bank)

 

Tisková zpráva společnosti Hankook

Související články

Hankook slaví úspěch v iF Design Award 2015
Hankook slaví úspěch v iF Design Award 2015

Hankook získal ocenění iF Design Award 2015 za svoji celoroční nákladní pneumatiku SmartFlex AH31. Moderní design v kombinaci se špičkovou technologií stojí za vysokým výkonem pneumatik. Rozměrová řada pneumatik SmartFlex AH31 bude ještě v roce 2015 výrazně rozšířena. esign pneumatik se jako u ostatních průmyslových odvětví nezaměřuje pouze na estetický vzhled. Od příslušného produktového designu […]

Hankook Tire spouští novou digitální kampaň pro aktuální sezónu Evropské ligy UEFA 2014/2015
Hankook Tire spouští novou digitální kampaň pro aktuální sezónu Evropské ligy UEFA 2014/2015

Digitální kampaň od výrobce pneumatik Hankook Tire pro sportovní fanoušky probíhá v rámci oficiálních sponzorských aktivit pro Evropskou ligu UEFA. Od těchto marketingových aktivit v oblasti sportu si výrobce slibuje efektivní oslovení svých zákazníků na evropských trzích. V pondělí Hankook Tire spustil svoji novou digitální kampaň Hankook Tire Digital Fan Match pro fanoušky fotbalových týmů účastnících se […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!