SISA (Sdružení importérů a výrobců součástí automobilů a servisní techniky) obnovuje jednání se zástupci vedení a.s. ŠKODA Auto o přístupu nezávislých autoservisů do elektronické servisní knížky vozů Škoda.
Podle některých informací se zdá, že systém nefunguje tak, jak zástupci společnosti v loňském roce slíbili.
Sdružení SISA proto vyzývá nezávislé autoservisy: zašlete Vaše zkušenosti a poznatky z praxe při zápisu do elektronické servisní knížky vozů Škoda na emailovou adresu sisa@sisa.cz.
Je vítán každý názor.
Související články
Sdružení SISA pokračuje v jednáních se společností ŠKODA AUTO o zjednodušení přístupu do systému erWin za účelem provedení zápisu v elektronické servisní knížce vozidla. Ze stanoviska společnosti ŠKODA AUTO vyjímáme:
Sdružení importérů a výrobců součástí automobilů a servisní techniky (SISA) podalo podnět k Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže týkající se možného porušení zákona č. 143/2001 Sb. způsobeného jednáním společnosti ŠKODA AUTO a.s. tím, že nahradila pro všechny nové automobily dodávané od listopadu 2013 na trh papírové servisní knížky elektronickými a že pro provedení zápisu do […]
Návrh předpisu ISO 20077-1 obsahující standardy pro nová vozidla s možností komunikace a přenosu dat na dálku, který byl předložen v současné době k celoevropské diskusi, obsahuje formulace, které nezaručují nezávislým subjektům podílet se na servisu a opravách těchto automobilů.
Komentáře