Technická informace: jednotky příčného ramena FEBI

4. června 2011, 0:00

Technická informace: jednotky příčného ramena FEBI pro vozy BMW.

Informace:
Při lisování pryžových ložisek se často nedbá na to, aby šipka na pryžovém ložisku ukazovala na nos držáku – a dojde k chybě při montáži. Ta je při dodávce kompletní montážní jednotky vyloučena. V současnosti je ve výrobním programu kompletní držák (kombinace pryžového ložiska/držáku) pod číslem febi 21463 levé a 21464 pravé a také jako oboustranná sada na opravy
(doporučeno) febi 21465.

Výhody:
Přímá montáž – lepší mobilita.
Nikdy více chybně zalisované pryžové ložisko do držáku! Levné řešení oprav díky možné výměně po stranách.

Informace:
Při stahování pryžového ložiska z příčného ramena se vnitřní pouzdro zničí a tím je vyloučeno opakované použití. Vzhledem k tomu má smysl vyměnit celou montážní jednotku skládající se z příčného ramena a držáku včetně pryžového ložiska. Respektujte prosím to, že existovaly i staré verze příčných ramen, které byly od té doby upraveny.

Ty lze rozpoznat podle toho, že jsou bez otvorů anebo se zaoblenými hranami u držáku pryžového ložiska. febi dodává aktuální verzi s otvory a šestihrannými hranami; máte-li na druhé straně instalováno ještě příčné rameno starého provedení musíte ho rovněž vyměnit, protože na nápravě smí být instalována jen ramena stejného typu.

Po opravě je vždy třeba nastavit geometrii kol.

Výhody:
Přímá montáž – lepší mobilita. Levné řešení oprav díky možné výměny po stranách.

Materiál poskytla firma APM Automotive.

 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!