DCU 220 dílenský tablet nejen pro diagnostiku

, 4. června 2015, 9:48

S koncem loňského roku skončila i výroba dílenského tabletu DCU 130. Jeho důstojným nástupcem se stává konvertibilní PC DCU 220. Současně s tím přichází i změna označení sad DCU + KTS z KTS 8xx na KTS 9xx.

DCU 220, konvertibilní dílenské PC, jsou robustní zařízeni speciálně vyvinuté pro použití v dílně. Je možné ho použit k ovládání zkušebních a diagnostických systémů Bosch – ať je to motortester FSA 500, moduly pro diagnostiku řídicích jednotek řady KTS nebo třeba měřeni emisi BEA, či geometrie FWA. Pokud mluvíme o konvertibilním PC, jde vlastně o notebook a dílenský tablet v jednom zařízeni umožňující flexibilní a pohodlnou práci pravě v podmínkách dílenského použiti. Jako dílenský tablet jej lze snadno ovládat přes dotykový displej například při diagnostice řídicích jednotek. Ve formě notebooku může byt dobře využit pro rychle a pohodlně zadávaní dat zákazníka, třeba v oblasti měřeni emisi.

Mobilita, promyšlené detaily
Stejně jako DCU 130, používá i DCU 220 dva identické lithium-iontové akumulátory, přičemž může pracovat pouze s jedním (druhy se nabiji) a v případě potřeby lze akumulátor za provozu vyměnit (funkce Hot-Swap). Disponuje také digitální kamerou/fotoaparátem, takže stav opravovaného vozidla a technické detaily lze dokumentovat přímo na dílně, stejně tak lze fotografovat například potřebné náhradní díly. Samozřejmosti je snadná manipulace se zařízením, jednoduchý přechod mezi tabletem a notebookem pouhým otočením dotykové 11,6“ velké obrazovky, případně robustní odolné tělo s prachotěsnými zátkami všech vnějších konektorů a rozhraní. Modulární koncepce s DCU (Diagnostic Control Unit) Stejně jako s předchozím modulem DCU nabízí Bosch pro kvalifikovanou diagnostiku, profesionální opravy i údržbu modulární systémová řešeni – sady DCU 220 s KTS 570, KTS 540, KTS Truck nebo FSA 500 pod označením řady KTS 9xx. KTS 990

KTS 990
Nejvyšší model teto řady skládající se z DCU 220, KTS 540 a FSA 500 umožňuje rychlou a flexibilní analýzu elektrických a elektronických systémů vozidel. Výhody KTS 990 jedním pohledem: 

  • Všechny součásti měřícího systému jsou propojeny bezdrátově rozhraním Bluetooth. To umožňuje velmi flexibilní měřeni na vozidle.
  • Měřici modul FSA 500 poskytuje všechny běžné funkce motortesteru jako jsou přednastavené testy komponentů, i vestavěných na vozidle, generátor signálů, měřeni klidového proudu akumulátorů, univerzální 2 kanálový osciloskop (2x 40 MS/s) a 4kanalovy režim (4x 1 MS/s) a mnoho dalších funkci.
  • Modul KTS 540 pro diagnostiku řídicích jednotek je ovládán softwarem ESI[tronic] 2.0 a umožňuje mimo jiné doplnit skutečně hodnoty z řídicích jednotek. Nabízí jednoduché připojeni k vozidlu; ovládací program ve spojení s vestavěným multiplexerem a inteligentním adaptérovým vedením automaticky nastaví správné vodiče na odpovídající svorky OBD konektoru.

KTS 970
Model určeny převážně pro diagnostiku řídicích jednotek s nadstandardní doplňkovou výbavou se skládá z DCU 220 a KTS 570 s bezdrátovým přenosem dat. Přistroj, umožňuje nejen diagnostiku řídicích jednotek, ale je dále vybaven univerzálním 2kanalovym osciloskopem (1x 10 MS/s nebo 2x 5 MS/s) a 2kanalovym altimetrem s možnosti měřeni odporu, napětí, proudu, testu diod a dalších parametrů užitečných při vyhledávání závady na vozidle.

KTS 940
Umožňuje komfortní bezdrátovou diagnostiku řídicích jednotek. Sestava tabletu DCU 220 a bezdrátového modulu KTS 540 disponuje kromě již popsaných vlastnosti pro diagnostiku řídicích jednotek také 1kanalovým multimetrem opět s možnosti měřeni odporu, napětí, proudu, testu diod a dalších parametrů.

KTS 900 Truck
Umožňuje bezpečnou bezdrátovou diagnostiku řídicích jednotek a systémů nákladních a lehkých užitkových vozidel, autobusů a přívěsů. Sada je složena z tabletu DCU 220 a bezdrátového modulu KTS Truck, který umožňuje profesionální diagnostiku systémů užitkových vozidel.

Více technických informací naleznete v katalogu diagnostiky v rámci aplikace iCenter.

Technické údaje DCU 220
Procesor: Intel Core i5-4200U, 1,6 GHz
RAM:  4 GB DDR3L, rozšiřitelná na 8 GB
Úložiště: 256 GB SSD
Displej: 11,6”, dobra čitelnost i při slunečním světle (800 Nits), 1366 x 768 pixelů, dotyková obrazovka Kapacitní typu Multi-Touch
Akumulátor: 2x 24 Wh, možnost výměny za provozu
Bezdrátové připojeni: WLAN IEEE 802.11ac a Bluetooth 4.0 třída 1 (vysoký vysílací výkon)
Rozhraní: 2x USB 3.0, 1 x USB 2.0, Gigabit LAN RJ45, HDMI, Audio, Webkamera HD
Operační systém: Windows 7 Professional 64 bit
Skříň: Slitina magnesia, uzavíratelné šachty rozhraní

Související články

Bosch očekává v České republice další růst Pozitivní vývoj ve všech klíčových obchodních oblastech
Bosch očekává v České republice další růst Pozitivní vývoj ve všech klíčových obchodních oblastech

Bosch, přední světový dodavatel technologií a služeb, ukončil fiskální rok 2014 v České republice s konsolidovanými tržbami v hodnotě 452 milionů eur – což ukazuje na zdravý růst 5 procent. Celkové čisté tržby včetně dodávek ostatním společnostem Bosch a nekonsolidovaným legálním entitám ve výši 1,6 miliardy eur představují v porovnání s předchozím rokem 10-ti procentní […]

Bosch promění automobil v aktivní součást internetu
Bosch promění automobil v aktivní součást internetu

Síťové propojení je klíčem k elektrifikaci a automatizaci. Každodenní život bez internetu je už sotva představitelný. Brzy to bude platit i pro automobil. Bosch totiž promění automobil v aktivní součást internetu. „Síťové propojení je klíčem k elektrifikované a automatizované jízdě,“ řekl Dr. Markus Heyn, člen představenstva Robert Bosch GmbH na 62. mezinárodním kolokviu pro motoristické novináře, které […]

Geometrie pro budoucnost – prosím, nedotýkejte se!
Geometrie pro budoucnost – prosím, nedotýkejte se!

A myslíme to doslova. Historie měření geometrie je v autoservisech dlouhá a celkem přesně ilustruje technologický pokrok, který automobilová technika i okolní svět prodělává. Co začalo různými provázky a mechanickými měřítky, postupně přešlo v nasazení přesné optiky a výkonné výpočetní techniky. Prostor pro lidskou chybu se zmenšoval, čas nutný pro měření zkracoval a přesnost se […]

Bosch: Noví pomocníci pro pneuservis
Bosch: Noví pomocníci pro pneuservis

Jarní a podzimní sezona bývá ve znamení spousty práce a dřiny. Pro pneuservisy to platí dvojnásob. Ví o tom i společnost Bosch, a proto pro jaro přichází se dvěma drobnými vylepšeními, které ale mohou ve výsledku odvést víc práce, než by jeden čekal. Pomocné rameno Bosch TCE 330 TCE 330 je novou generací pomocného ramena. […]

TPA 200 dodá informace v okamžiku
TPA 200 dodá informace v okamžiku

Vozidla vyšší třídy bývají obvykle vybavena snímači tlaku v pneumatikách. Ty jsou propojeny s příslušnou řídicí jednotkou a řidiči dodávají informace o stavu tlaku v pneumatikách přímo na palubní desce. Varují také řidiče při poklesu tlaku pod stanovenou hodnotu. Proto společnost Bosch vyvinula zařízení TPA 200, které doplní vaši stávající přístrojovou diagnostiku. Budete tak moci […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!