Menu

Technika

Zásady pro správnou funkci montovaných dílů

Zásady pro správnou funkci montovaných dílů zpracované firmou APM Automotive. 1. KOTOUČE Výměna kotoučů vždy v páru, u nových kotoučů použit nové destičky, očistit dosedací plochu náboje, nepoužívat měděnou pastu, zkontrolovat uložení nápravy (silent-bloky,čepy), zkontrolovat házivost náboje, vyvážení kol a rozměrovou stejnoměrnost pneumatik, zkontrolovat správnou funkci tlumičů, opotřebení homokinetických kloubů poloos, nenásilně nasazovat destičku, během […]

Správná montáž brzdových kotoučů

Problém drnčení brzd – komfort a jistotu destiček může být trvale zajištěna jen v případě, že budou dodrženy všechny montážní podmínky. Nepřípustné obvodové vlivy vedou k nerovnoměrnému „běhu kotoučů“, které způsobují vymletí brzdového kotouče a následného drnčení brzd při brzdění. Firma APM Automotive pro Vás zpracovala 8 rad, aby brzdové destičky vždy bezchybně fungovaly a […]

Zapalovací svíčky – tvorba sazí v jiskřišti

Pokud nebylo dosaženo při provozu motoru teploty volného spalování (přibližně 400 – 450°C), způsobují saze, popřípadě usazeniny, obsahující nespálené palivo, svody, popř. výpadky zapalování. Tento jev způsobuje 99% všech reklamací. Nejedná se o žádnou poruchu, ani o případ, kdy by měla být uplatněna reklamace. Možné příčiny: Provoz na extrémně krátkých trasách, bezdůvodný běh motoru na […]

Hlavy válců: nejčastější příčiny poškození

Hlavy válců: nejčastější příčiny poškození – připravené firmou AMC. 1. Koroze hliníku /kavitace (tvorba dutin) Použití nevhodných chladících kapalin nebo obyčejné vody, vede ke korozi hliníku. Použitím předepsaného a kvalitního chladícího média nedochází ke korozi. 2. Přehřátí Příčinou poškození je nedostatečná funkce chladícího systému. 3. Porucha vstřikování Závady v průtoku tryskou (špatné nastavení, nečistoty, apod.) […]

Čínské neoriginální destičky v praxi…aneb jaké brzdy si vybrat?

Firma Elit přinesla na svých stránkách zajímavou reportáž, kterou provedl portál Auto.sme.LIVE na dvou identických Fabiích na první pohled s identickými destičkami. Firma Elit na základě této reportáže zpracovala svůj zajímavý komentář a zhodnocení. Na trhu je hodně falzifikátů jak originálních produktů, tak produktů prémiových značek. Podívejte se, v této reportáži, zda vám podezřelé levné […]

Kapaliny do ostřikovačů – nejčastěji kladené otázky

Kapaliny do ostřikovačů = SCREENWASHe NEMRZNOUCÍ SCREENWASH MI ZAMRZÁ NA PŘEDNÍM SKLE Pokud pomineme několik ostatních možných, ale okrajových příčin problému, jsou dvě hlavní, které obvykle působí společně a to: Vysoká těkavost Ethanolu: Základní nemrznoucí složkou používanou pro výrobu kapalin do ostřikovačů je ve střední Evropě líh, jako chemické individuum známé pod označením Ethanol. Ten […]

Kompletní sady vačkových hřídelí s příslušenstvím pro motory Audi/VW 2.5 TDi V6

Sady pro Audi/VW 2.5 TDi V6 24V, které nabízí AMC, řeší veškeré problémy s opotřebením známým od počátku produkce těchto pohonných jednotek (životnost do 150.000 km). VW/AUDI upozorňuje na bezpodmínečnou nutnost výměny nejen poškozené/opotřebené vačkové hřídele, ale i veškerých součástek, které jsou s ní v přímé relaci – hydraulických zdvihátek, vahadel a opěrných podložek. V […]

Vyspělý program ochrany Federal-Mogul proti produktovému pirátství

Následující prvky na všech nových baleních TĚSNĚNÍ a HLAVOVÝCH ŠROUBŮ prokazují, že uvnitř obsažené díly jsou v originální kvalitě. 1. Zkontrolujte HOLOSPOT Štítek Holospot® obsahuje 4místný alfanumerický kód. Kontrolou tohoto kódu se ujistěte o následujícím: • 4místný kód se objevuje v duhových barvách pod světlem lupy a na každém obalu se liší. • Na štítku […]

Profesionální opravy s olejovým těsněním PTFE

Olejová těsnění PTFE jsou odolná vůči extremnímu namáhání. Na rozdíl od olejových těsnění fluorokaučuku (Viton) je těsnící povrch pevný, daleko odolnější a není zde použito kovových pružin. Těsnění odolává vysokým teplotám, je odolné vůči moderním motorovým olejům, má mimořádně nízké třecí ztráty a zajišťuje velmi dobré utěsnění. Proto je ideálně vhodné pro konstrukci moderních motorů. […]

Chladicí kapalina musí mít patřičný výkon

V průměru je chladicím systémem průměrného osobního auta pumpováno asi 150 litrů za minutu. Třetina tepla ze spalování je chladicí kapalinou předávána do atmosféry. Chladicí kapalina při tom přichází do styku s více než 100 různými materiály a musí s nimi se všemi být snášenlivá. Pouze prémiová chladicí kapalina jako je Glysantin® zabezpečuje vyzkoušenou bezpečnost […]

Rady, postupy a technické informace pro autoservisy