Bridgestone, největší výrobce pneumatik a gumárenských produktů na světě, zahajuje pátou vzrušující sezonu sponzorství Světového poháru v alpském lyžování (Audi FIS Alpine Ski World Cup), které je součástí aktivit zaměřených na zvyšování bezpečnosti silničního provozu v zimě.
Alpy se již radují z prvního sněhu a Bridgestone je připraven na novou lyžařskou sezonu, která začala 24. října prvními závody Světového poháru v alpském lyžování (Audi FIS Alpine Ski World Cup). Bridgestone bude v rámci podpory řady prémiových zimních pneumatik Blizzak sponzorovat v letošní sezoně 2015/2016 ne méně než 38 podniků Světového poháru v sedmi zemích.
Hlavní sponzor
Diváci v místě konání závodů i miliony televizních diváků po celé Evropě spatří loga značky Bridgestone v prostoru startu, na brankových vlajkách, dresech sportovců a tabulích podél trati a v prostoru cíle. V místech konání vybraných závodů bude rovněž postaven speciální propagační stánek Bridgestone. Chybět nebude ani proslulá socha sjezdaře vyrobená výhradně z použitých pneumatik, která symbolizuje pokračující podporu tohoto sportu od značky Bridgestone.
Jake Rønsholt, generální ředitel obchodní jednotky Consumer Business Unit ve společnosti Bridgestone Europe, k tomu říká: „Světový pohár v alpském lyžování Audi FIS Alpine Ski World Cup je ideální příležitostí k prezentaci prémiových zimních pneumatik Bridgestone. Řidiči v zimě čelí stejným výzvám jako vrcholoví lyžaři v alpských disciplínách: potřebují nejvyšší možnou úroveň ovladatelnosti, vyváženost, bezpečnost a přilnavost."
Podpora bezpečného provozu v zimě
Sponzorství Světového poháru v alpském lyžování (Audi FIS Alpine Ski World Cup) je zimní částí evropské bezpečnostní kampaně společnosti Bridgestone, která zdůrazňuje klíčovou roli pneumatik jako „jediného bezpečnostního systému vozidla, který udržuje kontakt s vozovkou“. Televizní spot s tímto poselstvím je aktuálně vysílán v Německu, Polsku a Francii jako součást podpory lyžařského sponzorství společnosti. Bridgestone připravil předváděcí stánek, který se objeví na vybraných podnicích Světového poháru v alpském lyžování, aby podpořil šíření poselství z televizního spotu během zimní sezony, kdy je přilnavost pneumatik ještě důležitější než v ostatních ročních obdobích.
Bridgestone se snaží prostřednictvím televizních přenosů z míst konání závodů Světového poháru v alpském lyžování (Audi FIS Alpine Ski World Cup) zvyšovat povědomí o své značce po celé Evropě a umocnit vliv sponzorství na lokálních trzích s cílem propagovat vynikající provozní vlastnosti prémiových zimních pneumatik Bridgestone, které jsou pravidelně potvrzovány nezávislými testy pneumatik, publikovanými nejrespektovanějšími časopisy a organizacemi v Evropě. Součástí sponzorství jsou navíc programy pro VIP, které umožňují společnostem koncernu Bridgestone zvát na závody své zákazníky a koncové spotřebitele.
Přechod na zimní čas… přechod na zimní pneumatiky!
Zahájení sezony Světového poháru v alpském lyžování (Audi FIS Alpine Ski World Cup) je také ideálním okamžikem pro evropské motoristy, aby přezuli na zimní pneumatiky. Mezi spotřebiteli se postupně zvyšuje povědomí o tom, že zimní pneumatiky nabízejí oproti letním pneumatikám ve všech zimních podmínkách výrazně lepší výkony v disciplínách brzdění, ovladatelnosti a bezpečnosti. Nezávislé i interní testy opakovaně dokazují, že na sněhu může být brzdná dráha s letními pneumatikami téměř třikrát delší než se zimními pneumatikami!
Jaké výhody nabízejí zimní pneumatiky v porovnání s letními, se můžete v následujícím videu:
Komentáře