Zadření velkých vratných kladek v motorech 1.9 TDI

19. srpna 2010, 0:00

V motorech 1.9 TDI, montovaných do vozů značek Audi, VW, Škoda a Seat, se velká vratná kladka sady CT 1044 K1 zadírá po krátkém čase z důvodu zablokování ložiska. Abychom předešli tomuto problému, který může způsobit poškození motoru, musíme zkontrolovat umístění značky také po několikanásobném protočení motoru.

Velká vratná kladka se přidírá z důvodu zahřátí hřbetu rozvodového řemene, které způsobuje malé napnutí na dvou malých vodících kladkách.

Abychom zabránili popsanému problému, musíme při dopínání rozvodového řemene bezpodmínečně zkontrolovat umístění značky po několikanásobném protočení motoru. Přitom je nutné dohlížet na správné napnutí na malých vodících kladkách tak, aby se správně otáčely a nedocházelo k prokluzování řemene.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!