Menu

Události aftermarketu

Firma FOTA prodala svůj podíl ve firmě Autoprima

Vedení firmy FOTA S.A. oznamuje, že dne 26. října 2012 byla s firmou MKcom se sídlem v Sopotem podepsána smlouva o prodeji podílu ve firmě Autoprima s.r.o. Podle podmínek dohody firma FOTA prodala 100% podílu ve společnosti odpovídající 80% základního kapitálu společnosti o jmenovité hodnotě 160.000 Kč za cenu 1.000 zlotych (6.000 Kč). Firma FOTA […]

Budoucnost neznačkových autoservisů – očima portálu MotoFocus.eu

V uplynulých týdnech jsme Vám přinesli sérii článků pana Svobody z autoAkademie na téma Budoucnost neznačkových servisů – je vůbec nějaká? Dnes bych Vám rád přinesl náš pohled, pohled portálu MotoFocus.eu, na tuto problematiku. Tyto články vyvolaly velkou odezvu, ať už pozitivní nebo negativní. Většina negativních reakcí vyčítala panu Svobodovi, že „kope“ za autorizované servisy […]

Budoucnost neznačkových autoservisů – Jak přežít?! Jak zachovat neznačkový autoservis?

Další díl našeho malého seriálu o budoucnosti neznačkových servisů.Téma číslo 7. Jak přežít?! Jak zachovat neznačkový autoservis? Neznačkový autoservis má jistě potenciál na 30% snížení ceny za opravy pro majitele vozu, a to při stejné míře zisku servisu, a přitom může přinést na trh mnohem vyšší kvalitu zákaznických služeb. Jak toho lze dosáhnout? V posledním […]

Budoucnost neznačkových autoservisů – Neumíme se bránit! Neznáme konkurenci, jak pracuje a jakou má strategii na trhu!

Další díl našeho malého seriálu o budoucnosti neznačkových servisů.Téma číslo 6. Neumíme se bránit! Neznáme konkurenci, jak pracuje a jakou má strategii na trhu! Kdo je největším konkurentem neznačkového autoservisu? Jak s ním můžeme o zákazníka bojovat? Dnešní příspěvek seriálu Budoucnost neznačkového servisu – je vůbec nějaká, začnu odkazem na kritické komentáře. V řadě jsem […]

Shrnutí vývoje trhu s náhradními díly pro nákladní vozy – rok 2010

Shrnutí vývoje trhu s náhradními díly pro nákladní vozy – rok 2010. Jednotlivé tržby distributorů jsou prezentovány vždy po dvou, aby byl patrný trend vývoje jednotlivých skupin. Složení osmi největších distributorů je následující (abecedně): ADIP, E.M.T., EUROPART CZ, FIPART, OPOLTRANS ČESKO, SCHÄFER a SÝKORA, SVOBODA PARTS a TEMPLIN CZ. Celkové tržby distributorů TOP8 v Kč V […]

Odhadované podíly truck distributorů za prodej zboží a rok 2010

Odhadované podíly distributorů náhradních dílů pro nákladní vozy za prodej zboží a rok 2010. Největší tržby na českém trhu má firma Schäfer a Sýkora, která má podíl více než čtvrtinový. V tržbách této firmy jsou zahrnuty i tržby za segment světelné techniky, který tento podíl může značně zkreslit. Druhá v pořadí je firma ADIP s […]

Budoucnost neznačkových autoservisů – Úroveň zákaznických služeb neodpovídá potřebám a očekávání zákazníků!

Další díl našeho malého seriálu o budoucnosti neznačkových servisů.Téma číslo 5. Úroveň zákaznických služeb neodpovídá potřebám a očekávání zákazníků Automobil se v posledních letech stal běžnou součástí života většiny společnosti. Stal se denně používaným užitným předmětem, jehož složité funkci a požadavkům na servis většina uživatelů více-méně nerozumí. Jaké je tedy očekávání majitelů vozidel, jaké jsou […]

Budoucnost neznačkových autoservisů – Používáme nevhodné díly

Další díl našeho malého seriálu o budoucnosti neznačkových servisů.Téma číslo 4. Používáme nevhodné dílyNepřehledná nabídka náhradních dílů od originálu až po ty nejlevnější, kde kvalita vůbec nemusí odpovídat ceně, vede k nesprávnému používání těchto dílů, a často k plýtvání penězi zákazníka. Co mne k uvedenému tvrzení vede: Nabídka náhradních dílů je velmi nepřehledná, v současné […]

Budoucnost neznačkových autoservisů – Jsme neproduktivní

Další díl našeho malého seriálu o budoucnosti neznačkových servisů.Téma číslo 3. Jsme neproduktivní Při opravách a údržbě aut je dosahována velmi malá produktivita práce. Je to dáno neznalostí techniky a postupů oprav, ale zejména nízkou úrovní plánování práce. Dnešní téma navazuje na téma číslo 2. – Opravy jsou předražené. Jsou předražené nejen z pohledu předražených […]

Budoucnost neznačkových autoservisů – Opravy jsou předražené

Další díl našeho malého seriálu o budoucnosti neznačkových servisů.Téma číslo 2. Opravy jsou předražené V naší činnosti při údržbě a opravách automobilů se neskutečně a nehorázně plýtvá, zejména penězi zákazníků – majitelů aut. Vím, že výše uvedené tvrzení vzbudí v mnohých odmítavou reakci, ale dovolte mi to ukázat na odvinutí běžné zakázky, kterých se denně […]

Zásadní události a informace z trhu aftermarketu, rozhovory