S účinností od 1. srpna 2016 došlo ke změnám v organizační struktuře a personálním obsazení managementu společnosti FORD MOTOR COMPANY, s.r.o. v návaznosti na odchod marketingového ředitele Martina Sládka.
Vedení marketingového týmu českého Fordu se tak z pozice Marketing Manager nově ujímá Libor Beneš, jenž ve funkci marketingového ředitele nahrazuje Martina Sládka, který se po devatenácti letech rozhodl společnost opustit.
Libor Beneš (32) zahájil svou profesní kariéru u českého Fordu v roce 2006 a během 10 let zastával řadu funkcí od koordinace marketingové komunikace po pozici brand manažera, ve které byl zodpovědný za malé a střední osobní vozy.
Zodpovědnost za řízení obchodních aktivit včetně výroby a distribuce přebírá nový prodejní ředitel David Heneš (34). Do společnosti nastoupil v roce 2007, poté pět let působil na několika postech v servisním oddělení. Od roku 2012 se věnoval oblasti obchodu a později fleetu v sekci prodeje.
Jeho předchůdce, dosavadní prodejní ředitel českého Fordu Milan Sysel, bude nově působit na pozici Operations Manager, kde bude zodpovědný za plánování a strategické rozhodování v oblasti marketingu a prodeje.
Komentáře